اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۲۶

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان مازندران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و مس شهید باهنر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و ذوب‌آهن اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 36هزار و 309واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 290هزار و 522واحد به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد و 830میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 62میلیارد تومان در بیش از 816هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان مازندران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و مس شهید باهنر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معاون بافق، معادن منگنز ایران و ایران تایر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 84میلیون ورقه به‌ارزش 15هزار و 483میلیارد تومان در 313هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 357واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 827واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و ذوب‌آهن اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی